سایت دانلود فایل سابلیمینال

سایت دانلود فایل سابلیمینال

سابلیمینال های متنوع برای برطرف کردن ودرمان مشکلات جسمی و روحی وکسب موفقیت درامورات زندگی
سایت دانلود فایل سابلیمینال

سایت دانلود فایل سابلیمینال

سابلیمینال های متنوع برای برطرف کردن ودرمان مشکلات جسمی و روحی وکسب موفقیت درامورات زندگی

دانلودفایل سابلیمینال رهایی از ترس ها


تاکیدات پنهان به کار رفته در این فایل صوتی تلقینی: من رها و ازادم/ ترس واقعی نیست/ فقط عشق وجود دارد/ هم اکنون ترسها و نگرانی ها وجودم را ترک می کنند/ احساس ازادی و قدرت بی نظیری دارم/ خداوند حامی من است/ خداوند پیشاپیش من اموراتم را نظم می دهد/ من سرشار از ارامشم و به حمایت خداوند ایمان دارم حاوی امواج مغزی الفا برای اثر گذاری بیشتر ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد