سایت دانلود فایل سابلیمینال

سایت دانلود فایل سابلیمینال

سابلیمینال های متنوع برای برطرف کردن ودرمان مشکلات جسمی و روحی وکسب موفقیت درامورات زندگی
سایت دانلود فایل سابلیمینال

سایت دانلود فایل سابلیمینال

سابلیمینال های متنوع برای برطرف کردن ودرمان مشکلات جسمی و روحی وکسب موفقیت درامورات زندگی

دانلود فایل سابلیمینال های موثر

سابلیمینال و اثرات گوش دادن به فایل های صوتی سابلیمینال

سابلیمینال پیغام یا مسیج پیام های صوتی هستند که توسط همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند.در فایل های سابلیمینال پیام های پنهانی در غالب موسیقی برای  ضمیر ناخوداگاه می باشند که ضمیر خودآگاه شما قادر به شنیدن این پیام ها نمی باشد بنابراین تکنولوژی استفاده شده در فایل های صوتی سابلیمینال با کنار زدن ذهن تحلیل گر یا همان ضمیرخودآگاه مستقیماً به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کرده و مجدداً ذهن ناهوشیار را برنامه ریزی می کند.ریشه ی بسیاری از ناکامی های ماو شکست ما و همچنین ویژگی های منفی در انسان ها به ذهن افراد برمی گردد. دلیل ترس، ناامیدی، کمبود اعتماد به نفس و … .در واقع این ویژگی های منفی واقعی نیستند و در ذهن ما ایجاد می شوند.

سابلیمینال مسیج باورهای منفی ذهن ما را تغییر می دهد و باورهای مثبت ذهنی را ترمیم می کند.پس از آن باور و ذهنیت مثبت در شما شکل می گیرد. تفاوت یک شخص فقیر با یک شخص ثروتمند به باور آن ها بر می گردد. همچنین تفاوت افراد جذاب با دیگران ، ترسوها با افراد شجاع و … .شما از هر زمان که شروع به شنیدن این فایل ها می کنید متوجه ایجاد تغییرات در سیستم ذهن و باورها و عملکردتان می شوید و به تدریج که فایل ها را بیشتر می شنوید سیگنال های قویتری به ضمیر ناخودآگاه شما فرستاده می شود و تأثیرات آن در دنیای اطرافتان عمیقتر و قویتر می شود.

در این وبسایت بهترین و کاربردی ترین سابلیمینال های متنوع برای  موضوعات بسیار ضروری زندگی  را یکجا گرد آوردیم تا با استفاده از آنها بتوانید گره و مشکلات زیادی را خودتان با دست خودتان حل کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد